Місячник безпеки
Питання підготовки школярів до самостійного життя у світі, де кількість надзвичайних ситуацій постійно зростає, екологічна ситуація з кожним роком погіршується, є надзвичайно актуальним. Статистика свідчить, що 80% усіх аварій та катастроф трапляється за несвідомих дій людини. Головною причиною такого становища є незнання правил власної безпеки, невміння передбачити небезпечні ситуації та їх уникати, а також низький рівень самосвідомості населення, підвищувати який необхідно з дитячих років. Тому важливо з раннього віку формувати у дітей свідоме розуміння цінності власного життя та здоров’я, особистої відповідальності за них. Виховання здорового покоління зі сформованою культурою поведінки, із засвоєним алгоритмом дій в умовах конкретної надзвичайної ситуації – такою була мета проведеного в школі Місячника безпеки життєдіяльності.
Педагогічним колективом було проведено комплекс заходів, спрямованих на збереження життя та здоров’я учнів, а також запобігання нещасних випадків у школі та за її межами; формування умінь і навичок чітко діяти у надзвичайних ситуаціях для захисту свого здоров’я та життя; виховання та розвитку високих морально-психологічних якостей: відваги, витримки, ініціативи та кмітливості, взаємовиручки. Це бесіди, виставки малюнків і плакатів, класні години, вікторини за темами: «Перша допомога в разі травматизму», «Правила поведінки на дорозі», «Як запобігти пожежі», «Вогонь – ворог, вогонь – друг», «Профілактика отруєнь», «Шкідливі звички, їх наслідки та профілактика», «Соціальна небезпека в місцях проживання». Проведені заходи допомогли сформувати в школярів пріоритет здорового способу життя; познайомили учнів з основними принципами та закономірностями життєдіяльності людини в природному й соціальному середовищі, спрямованими на збереження життя й зміцнення здоров’я; навчили методам самозахисту в умовах існування загрози для життя.
Азбука дорожного движения
Немає коментарів:
Дописати коментар